تهیه شارژ با استفاده از پایانه های فروش (POS)

مشترکین ایرانسل می توانند با استفاده از پایانه های فروش بانک های طرف قرارداد ایرانسل سیم کارت خود را شارژ نمایند. برای این کار باید به روش زیر عمل نمایید:

برای این منظور ابتدا به یکی از فروشگاه هایی که دارای پایانه فروش می باشد مراجعه نمایید، کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید و از منوی آن خرید شارژ ایرانسل را انتخاب نمایید و از یکی از مبالغ هزار، 2 هزار، 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار تومانی یکی را انتخاب نمایید و پس از کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی شما دستگاه رسیدی که شامل پین کد شارژ می باشد چاپ می نماید و کد شارژ را با استفاده از روش گفته شده در قسمت قبل وارد سیم کارت ایرانسل خود می نمایید.

اگر چنانچه خللی در هنگام چاپ رسید رخ دهد شما تنها می توانید با استفاده از همان کارت و همان پایانه فروش رمز شارژ را مجدداً دریافت نمایید.

روش های خرید شارژ

 

شارژ الکترونیکی ایرانسل

شارژ الکترونیکی : سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می باشد با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ ایرانسل خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ 1400 تومانی با استفاده از این سرویس می توانید خریداری نمایید.

به منظور خرید اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می باشند مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

منبع »» روش خرید شارژ ایرانسل