خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی
دیگر نگران باریدن باران نیستم
.
.
.
.
.
.
.

چون چتر خریدم

چی. توقع جمله عاشقانه داری
اونم از من 😃😄
#طنز پاهایم زخم شده 😔
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان دیدم جای کش جورابه! 😜
.
.
ببخشید فکر کردم مربوط به عشق و عاشقیه 😆
#طنز

خرید اینترنتی شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

کارت شارژ رایتل
من وقتی از کنار یه دسته دختر رد میشم،
به اونى که از همه زشت‌تره لبخند میزنم...




خیلى به ثواب و این حرفا اعتقاد دارم!
✌😐 شارژ رایتل خیلی از ورزشکارای رزمی کشورمون
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.واسه کتک زدن پسر همسایه تو بچگی به اینجا رسیدن😉😀😄
#طنز شارژ فروشی رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل

شارژ رایتل
بزن مطرب بزن چون وقت تنگ است

دلم با عقل خود درحال جنگ است

گهی پرسم که او عشق نگار است؟

گهی دلخوش که این رؤیا قشنگ است

نگاربانو
#عاشقانه #دلنوشته #شاعرانه #احساسی چقدر سخته دستای کسی که دوسش داری رو
تو دستای کس دیگه ببینی و نتونی چیزی بگی
جز اینکه بگی :
" آهای غریبه مواظب عشقم باش! "

#واقعیت #حقیقت_تلخ خرید شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور

شارژ ارزان رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
به این جمله فکر کن:

از 313 نفر یار امام زمان 312 نفر آماده هستن و منتظر تو هستن که بهشون بپیوندی تا امامت ظهور کنه

اگه میخوای به خودت تلنگر بزنی همین الان وقتشه
همین لحظه با خودت عهد ببند که تمام سعیت را میکنی که بشی یار و یاور امام زمانت

#واقعیت یوسف ترین شدی و سر کوچه آمدی
ما بی کلاف نیز خریدارتر شدیم

کاری نمی کنیم ولی مُـزد می دهی
هربار کآمدیم بدهکارتر شدیم..... فروشگاه شارژ رایتل