وبلاگ خانم راد

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

شارژ وفاداری طرح جدیدی از سوی همراه اول است

شارژ وفاداری همراه اول

شارژ وفاداری طرح جدیدی از سوی همراه اول است که به کاربران خود به ازای هر سالی که سیم کارت همراه اول را خریداری نموده اند یک درصد شارژ بیشتر می دهد برای دریافت این شارژ کافیست پین کد شارژ خریداری شده را
با استفاده از کد دستوری که در ادامه معرفی می شود وارد نمایید.

همراه اول طرحی جدید برای کاربران وفادار خود تدارک دیده است که بر اساس آن به تعداد سال هایی که سیم کارت همراه اول را خریداری نموده اید و از آن استفاده می نمایید در هنگام خرید شارژ همراه اول، یک درصد
شارژ بیشتر دریافت نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

سرویسی که جدیداً همراه اول آن را اجرا نموده طرح شارژ وفاداری نام دارد که بر اساس این طرح به ازای هر سالی که از عمر سیم کارت همراه اول شما میگذرد یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد در ادامه با ایتور همراه باشید تا بیشتر با جزئیات این طرح آشنا شویم.

شارژ همراه اول

طریقه دریافت شارژ وفادارای همراه اول

شارژ هدیه وفاداری همراه اول که از تاریخ پنج مهر ماه 92 اجرا شده است به آن دسته از مشترکانی تعلق خواهد گرفت که حداقل یک سال مشترک همراه اول بوده باشند و یا از تاریخ فعالسازی سیم کارت اعتباری خود و یا تغییر نام سیم کارت حداقل یک سال گذشته باشد. بر اساس این طرح به ازای هر سالی که مشترک همراه اول بوده اید یک درصد شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد.

به منظور دریافت هدیه شارژ وفاداری میبایست هنگام وارد کردن کد شارژ کد دستور مقابل استفاده کنید: *۱۱۱*۱۲۲*PIN#

به منظور مشاهده ی اینکه سیم کارت شما مشمول این طرح میباشد یا خیر می توانید کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# از سیم کارت اعتباری همراه اول خود شماره گیری نمایید.

خرید شارژ همراه اول 

قوانین کلی برای بهره مندی از این طرح

  • در صورتی که مشترک شارژ هدیه از سایر بسته ها و طرح های همراه اول داشته باشد ابتدا مبلغ کارکرد از شارژ هدیه بسته های او کسر میشود سپس شارژ وفاداری مصرف خواهد شد.
  • در این طرح علاوه بر اینکه شما اصل مبلغ شارژ همراه اول را که خریده اید دریافت خواهید به ازای هر سالی که از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما میگذرد یک درصد شارژ هدیه دریافت خواهید کرد عدد مربوط به درصد شارژ هدیه رو به پایین گرد میشود به عنوان مثال اگر از تاریخ فعالسازی و یا تغییر نام سیم کارت شما پنج سال و هشت ماه میگذرد سیستم به طور خودکار پنج درصد شارژ همراه اول هدیه برای شما در نظر خواهد گرفت.

  • مشترکین همراه اول توجه داشته باشید که حداکثری شارژ همراه اول هدیه ای که میتوانید دریافت کنید فارغ از تعداد سال های فعالسازی سیم کارت اعتباری خود، ده درصد می باشد.

  • اگر چنانچه برای مطلع شدن از اینکه سیم کارت شما مشمول شارژ هدیه ی وفاداری میشود و میزان شارژی که دریافت می کنید میتوانید از کد دستوری *۱۱۱*۱۲۹۱# استفاده کنید.

  • شما مشترکین می توانید از شارژ هدیه وفاداری همراه اول تنها میتوان در استفاده های درون شبکه مانند مکالمه،پیامک چند رسانه ای،پیامک و GPRS بهره مند شوید.

  • مشترکین همراه اول از شارژ هدیه ی وفاداری همراه اول نمی توان برای خرید بشته و یا انتقال شارژ استفاده کرد.

  • اگر چنانچه از تاریخ فعالسازی و یا تغییرنام سیم کارت شما کمتر یک سال گذشته باشد و شارژ همراه اول خریداری شده را با استفاده از کد دستوری ذکر شده در بالا وارد نمایید سیستم به شما اطلاع میدهد که شما مشمول این طرح همراه اول نیستید و کارت شارژ شما بدون مصرف باقی خواهد ماند و میتوانید از آن به صورت عادی و در طرح دیگر همراه اول استفاده کنید.

  • مهلت زمانی استفاده از شارژ وفاداری همراه اول شش ماه می باشد.

  • اگر شما دو یا چند بار به صورت پیاپی اقدام به وارد کردن شارژ همراه اول نمایید هدیه شارژ وفاداری مشمول تمام دفعات می شود و محدودیتی از این جهت وجود ندارد.

  • در مصرف شدن شارژها اولویت با شارژ هدیه می باشد به طور مثال میزان مبلغ کارکرد مشترک ابتدا از شارژ هدیه او کسر خواهد و پس از اتمام شارژ هدیه از شارژ اصلی همراه اول کسر خواهد شد.

در صورتی که شما مشترک همراه اول مایل به استفاده از این طرح باشید می توانید به روشی که در فوق اشاره شد استفاده نمایید. به منظور خرید شارژ همراه اول می توانید از امکاناتی که وبسایت ایتور ارائه می نماید استفاده نمایید.

به منظور اینکه از میزان شارژ هدیه ای که در این طرح دریافت خواهید نمود مطلع شوید کافیست که از این کد دستوری استفاده نمایید: *۱۱۱*۱۲۹۱#

منبع: شارژ وفاداری همراه اول

۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زبیده زلیخا

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول

شارژ جوانان همراه اول

طرح تشویقی جدیدی که همراه اول آن را ارائه کرده است طرح شارژ جوانان نام دارم طرحی که قرار است در آن مشترکینی که سن آنها کمتر 25 سال است از آن برخوردار شوند و از شارژ بیشتری در هنگام خرید شارژ بهره مند شوند.

همراه اول به تمامی مشترکین خود که سن آنها زیر 25 سال می باشد هدیه می دهد. این هدیه به صورت شارژ، در هنگام وارد کردن کد شارژ به مشترک اعطا خواهد شد.

اپراتور همراه اول طرح را برای جوانان زیر 25 سال در نظر گرفته است که با استفاده از آن شما می توانید با هر بار خرید شارژ همراه اول و وارد کرد کد پین شارژ 100 پیامک رایگان داخل شبکه دریافت نمایید. برای آشنایی با نحوه فعالسازی و برخورداری از طرح با ایتور همراه باشید.

 

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول

  • به منظور بهره مند شدن از این شارژ شما باید از کد دستوری #124*111* برای وارد کردن شارژ همراه اول خود استفاده نمایید.
  • اپراتور همراه اول این طرح را از تاریخ 5 مهر ماه سال 92 شروع کرده است.

  • توجه داشته باشید که تنها مشترکینی می توانند از شارژ جوانان بهره مند باشند که سن آنها کمتر 25 سال باشد.

 

شرایط کلی شارژ هدیه جوانان

  • توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این 100 پیامک بستگی به مبلغ شارژ خریداری شده توسط شما دارد به طوری که برای شارژ های هزار تومانی 1 روز، برای شارژ دو هزار تومانی 2 روز، برای شارژ 3 هزار تومانی 3 روز و برای شارژ 5 هزار تومانی همراه اول 5 روز مهلت زمانی درنظر گرفته شده است.
  • مشترکین همراه اول پس از وارد کردن شارژ علاوه بر دریافت اصل مبلغ شارژ خریداری شده، صد پیامک رایگان مخصوص تماس های داخل شبکه (همراه اول و یا تلفن ثابت) دریافت می نمایید.

  • همچنین بسته پیامک هدیه ای که دریافت خواهید کرد دارای مهلت زمانی می باشد و هرچه مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بیشتر باشد این زمان نیز بیشتر میباشد.

 شارژ همراه اول

نکات این طرح

  • توجه داشته باشید که مشترکین حقوقی امکان دیافت شارژ هدیه جوانان را ندارند.
  • هنگامی که یک مشترک می خواهد کد شارژ خود را با استفاده از طرح شارژ جوانان وارد نماید ابتدا سن مشترک در پروفایل وی بررسی می شود در صورتی که سن مشترک کمتر از 25 سال باشد وی حق استفاده از این طرح را دارد و در صورتی که مشمول این طرح نباشد یعنی سن وی بیشتر از 25 سال باشد به وی اطلاع داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر مشترک پس وارد کردن شارژ با استفاده از طرح شارژ جوانان به وی اطلاع داده شود که مشمول این طرح نمی باشد شارژ همراه اول وارد شده مصرف نخواهد شد و وی می تواند کد شارژ را در سایر طرح های همراه اول و با به صورت عادی وارد نماید.

  • پیامک های هدیه ی طرح شارژ جوانان دارای الویت بالاتری هستند یعنی در صورتی که شما پیامکی ارسال نمایید و همچنان تعداد پیامک های هدیه شارژ شما تمام نشده باشد و همچنین مهلت زمانی آن تمام نشده باشد پیامک شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

  • در صورتی که شما به همراه پیامک های هدیه ی شارژ جوانان، بسته های تشویقی همراه اول را نیز خریداری نموده باشید اولویت مصرف با آن پیامک هایی است که تاریخ انقضای آنها زودتر فرا می رسد.

  • اپراتور همراه اول اعلام کرده است که هیچ محدودیتی در تعداد دفعات وارد کردن شارژ به روش شارژ جوانان وجود ندارد به همین دلیل یک مشترک می توانند چندین بسته ی هدیه پیامکی داشته باشد.

  • چنانچه شما دو یا چند بسته پیامکی هدیه از شارژ جوانان به صورت همزمان داشته باشید در صورت استعلام از اعتبار زمانی بسته های خود، تاریخ انقضای بسته ای که از همه بیشتر است به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که مایل هستید که از بهره مندی از این سرویس مطلع شوید می توانید از کد دستوری فوق استفاده نمایید.

هدیه ای که از این طرح عائد شما می شود 100 پیامک می باشد که مهلت زمانی آن بسته به مبلغ شارژی که خریداری کرده اید می باشد.

کپی شده از شارژ جوانان همراه اول

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زبیده زلیخا

شارژ الکترونیکی ایرانسل

تهیه شارژ با استفاده از پایانه های فروش (POS)

مشترکین ایرانسل می توانند با استفاده از پایانه های فروش بانک های طرف قرارداد ایرانسل سیم کارت خود را شارژ نمایند. برای این کار باید به روش زیر عمل نمایید:

برای این منظور ابتدا به یکی از فروشگاه هایی که دارای پایانه فروش می باشد مراجعه نمایید، کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید و از منوی آن خرید شارژ ایرانسل را انتخاب نمایید و از یکی از مبالغ هزار، 2 هزار، 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار تومانی یکی را انتخاب نمایید و پس از کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی شما دستگاه رسیدی که شامل پین کد شارژ می باشد چاپ می نماید و کد شارژ را با استفاده از روش گفته شده در قسمت قبل وارد سیم کارت ایرانسل خود می نمایید.

اگر چنانچه خللی در هنگام چاپ رسید رخ دهد شما تنها می توانید با استفاده از همان کارت و همان پایانه فروش رمز شارژ را مجدداً دریافت نمایید.

روش های خرید شارژ

 

شارژ الکترونیکی ایرانسل

شارژ الکترونیکی : سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می باشد با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ ایرانسل خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ 1400 تومانی با استفاده از این سرویس می توانید خریداری نمایید.

به منظور خرید اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می باشند مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

منبع »» روش خرید شارژ ایرانسل

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زبیده زلیخا

سیم کارت های دیتای همراه اول

مقدمه: همراه اول نیز مانند سایر اپراتورها سیم کارت با استفاده مخصوص ارائه میدهد. شاید بتوان گفت که ایرانسل اولین اپراتوری بود که سیم کارت های با هدف اینکه امکان خاصی را به مشتری ارائه دهند راهی بازار کرد و حالا همراه اول نیز سیم کارت دیتای خود را معرفی کرده است، این نوع سیم کارت ها قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال پیامک را دارا می باشند ولی از آنها برای برقراری مکالمه نمی توان استفاده کرد.

ما در این مقاله ابتدا شرح مختصری درباره این سیم کارت های و قیمتشان و سپس روش های خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های دیتا را ارائه کرده ایم امیدواریم که مفید واقع شود.

شارژ همراه اول

 

شرح مختصری در مورد سیم کارت های دیتای همراه اول

یکی از کمبود هایی که در همراه اول حس می شد عدم وجود سیم کارت های تخصصی بود طی این روز همراه اول این کمبود را با ارائه سیم کارت های دیتای خود جبران کرده است. به عنوان مثال ایرانسل نوعی سیم کارت برای فقط ارسال اس ام اس دارد و یا رایتل که خدماتی را برای سیم کارت های دیتای خود ارائه میدهد .. و حالا همراه اول این خبر را اعلام کرده که سیم کارت های دیتا به زودی ارائه میشوند ، با ادامه ی خبر همراه باشید ....

ورود سیمکارت های دیتای همراه اول را پس از راه اندازی سرویس نوترینها شاهد هستیم و همراه اول این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری نیز هستند قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد . همراه اول در بین این خبر اشاره های به نحوه خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های خودش نموده است در ادامه همراه باشید.


برای دریافت سیم کارت های دیتا چه شرایطی لازم است؟

همراه اول به تمامی شایعه ها خاتمه داد و قیمت این سیم کارت ها را ده هزار تومان اعلام کرد که این سیم کارت پنج هزار تومان شارژ همراه اول آغارین و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد. مهلت استفاده از اینترنت هدیه ی این سیم کارت ها و همچنین شارژ آنها یک ماه پس از فعال سازی می باشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تغییر نام و فروش این نوع سیم کارت ها هم مانند دیگز سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد. برای تهیه ی شارژ همراه اول برای این سیم کارت ها می توانید به صورت اینترنتی به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید .

 

شارژ همراه اول مخصوص به سیم کارت دیتا را چگونه باید تهیه کرد؟

شاید ذکر این نکته ملال آور باشد ولی نحوه خرید شارژ برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های شارژی همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ ، بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی از وبسایت ایتور بهره برد .

مانند قبل بعد از خرید شارژ دو راه برای استفاده از خدمات پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

برای استفاده از اینترنت با سرعت بالای یک مگابیت بر ثانیه در هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک زیر را همراه داشته باشید :
تصویر روزنامه رسمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی و کارت ملی نماینده
پروانه وکالت
کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل
کارت بازرگانی معتبر
کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی
جواز کسب معتبر
معرفی‌نامه از اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و یا شرکت‌های ثبت‌شده
حکم یا کارت ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه

کارت خبرنگاری معتبر

منبع» سیم کارت های دیتای همراه اول - نحوه ی خرید و استفاده

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زبیده زلیخا