بهش میگم پاتو توی کفش من نکن ! میگه یعنی دخالت نکنم؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیا دستتو بکن تو دماغم !

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم ... اصن یه وضیه هااااااااا

برام شارژ بفرستید تا براتون جملات جدید بگم... (دکتر شریعتی) روش پرداخت قبض جریمه رفتم بانک به کارمنده می گم: ببخشید شما صندوقدار هستید؟ میگه پَ نه پَ! هاچ بکم


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

از خدا چیزی را برایت آرزو میکنم که در ذهن هیچ کس جز او نگنجد پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور تولدم بود شروع کردم باز کردن کادوها به کادو مامانم رسیدم دیدم یه پاکته بازش کردم دیدم نوشته هفتاد هزار تومنى که دو ماه پیش قرض گرفتى نمیخواد برگردونى! فک و فامیله داریم؟


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

مادرم داشت چیپس میخورد یهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفلیه؟ بعد روى چیپسو نیگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ ! بعد با خیال راحت شروع به چیپس خوردن کردو به این ترتیب چیپس دیگر تند نبود! فک و فامیله داریم؟ پرداخت اینترنتی قبض جریمه زن دائیم برگشته به دوستم میگه عجب چشای قشنگی‌ داری،چشات عین چشای گاوه!!! خدایی زن داییه داریم؟! فک و فامیله داریم؟!


پرداخت قبض جریمه

مادر بزرگم هر دفه میخواس کله پاچه درس کنه یه رب واسه گوسفنده مسواک میزد مسواک میزدااا با خمیر دندون!! فک و فامیله داریم؟ پرداخت قبض جریمه تو اتاقم نشسته بودم کارامو انجام می دادم یهو خواهرزاده کوچولوم در اتاقو باز کرد خیلی هم استرس داشت گفت واااااااااااااای ببخشید فکر کردم اینجا دسشوییه!! در اتاقو بست... فک و فامیله داریم؟

تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی… همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه میفهمی چه غلطی کردى

مردبودن سخته... باید مثل تراکتورکارکنی مثل پرادو شیک باشی مثل پورشه کاین پرتوان مثل ام وی ام کم مصرف قابلیت تبدیل به دوگانه سوز شدن هم داشته باشی ومثل ماکسیما باگذشت عمرت ازریخت نیوفتی