خداوندا دستانم خالی ست، قلبم پر از آرزوهای دست نیافتنیست. یا دستانم را توانا ساز، یا درونم را از آرزوهای دست نیافتنی تهی ساز.

تنهاچیزی که درزندگیم بصورت تخصصی بهش تسلط دارم
انتخاب آدمهای اشتباه برای دوست داشتنه

پرداخت قبض همراه اول

پسره میره خواستگاری، پدر عروس میگه مهریه دخترم صد بشکه بنزِینه! پدر داماد میگه پسرم! پاشو پاشو بریم یک دختر گازِسوز پیدا کنیم!!! پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول از غضنفر می پرسن از اینکه همسرت را عزیزم خطاب می کنی چه احساسی داری؟ میگه احساس گناه! میگن چرا؟ میگه آخه اسمش یادم نیست!!!

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

غضنفر تا ده سال برای مادرش عزاداری می کرد . بهش میگن : آخه چقدر گریه می کنی ده سال گذشته . میگه : آخه هر وقت یادم میفته که موقع خاکسپاریش چه دست و پایی میزد جیگرم آتیش می گیره سرویس پرداخت قبض همراه اول به غضنفر می گن مار باباتو نیش زد فوت کرد، می گه: از پشت زدش؟ می گن آره، می گه مار مقصره

سایت پرداخت قبض همراه اول

شکارچی اول: خوب، هندوستان که بودی شکار ببر هم رفتی؟ شکارچی دوم: البته، روزی برای شکار ببر به جنگل رفتم. شکارچی اول: شانس هم آوردی؟ شکارچی دوم: بله، با ببری روبرو نشدم! پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت اولی: ببخشید با حرف هایم سرشما را درد آوردم. دومی: نه اختیار دارید. من حواسم از همان اول جای دیگر بود!!

روش پرداخت قبض همراه اول

اولی: تا به حال به هیچ کدام از آرزوهای دوران کودکی ات رسیده ای؟ دومی: بله، وقتی بچه بودم و مادرم موهایم را شانه می کرد، آرزو داشتم کچل بشوم! پرداخت قبض همراه اول یک روز یه سوسک از سوراخ دستشویی میاد بیرون. از اون میپرسند: چرا اومدی بیرون؟ میگه: به امید یه هوای تازه تر... گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر...!

به سلامتی عقابی که تو آسمون به پرش مینازه،به سلامتی پولداری که روزمینه به پولش مینازه،به سلامتی ماکه هیچی نداریم وبه رفیقامون مینازیم.

خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود ، تنها کسیست که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد و با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت