میدونید غضنفر به مگس چی میگه‏؟میگه:پرویز‏;‏چون هم پر میزنه هم ویز ویز میکنه‏!‏

آیا می‎‏دانید که دلفین‏ها آن قدر باهوشند که در طی چند هفته می‏توانند انسان‏ها را طوری تربیت کنند تا روی لبه استخر بایستند و برای آن‏ها ماهی پرت کنند!؟

خرید شارژ رایتل

من همین یک دانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش
تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه بادا باد ، این هم دل ، بفرما بشکنش
 خرید اینترنتی شارژ رایتل ضرب المثل جدید “نه خوردیم نون گندم ، نه دیدیم دست مردم” !

شارژ رایتل

دانشمندان شهر حیف نون اینا کشق کردند “انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید غریبه بود عادت شد عشق شد هستی شد روزگار شد خسته شد بی وفا شد دور شد بیگانه شد حسرت شد فراموش نشد ، فراموش نشد ، فراموش نشد ...

سایت خرید شارژ رایتل

دو رکعت گریه برای خـــاطـره هـــایم یکــ قنـــوت ســکوت برای یـــادت دو سجــــده بی قـــراری برای عشق بربــــاد رفتــه یک تشـهد برای مرگ دلم ... خرید کارت شارژ رایتل خانه ای ساختم روی آب،به وسعت خیال،رسوم عشق را به جا آوردم وهمچنان به انتظارت نشستم

فروشگاه کارت شارژ رایتل

قصه ی عکسانت در آغوش من شاید تکراریست،قصه ی چشمان من که اشکهایش پنهانیست،همه از این دل حکایت میکند که هر نگاهش رسواییست خرید شارژ رایتل همه چی آرومه تو نباشی خوبه دلمم از دوریت داره پا میکوبه/ همه چی آرومه تو ازم دل کندی من به تو میخندم تو به من میخندی..

هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن چون حقیقته !!

هنرپیشه زن معروف سینما ؟ الف) هدیه تهرانی ب) کادوی تهرانی ک) چشم روشنی تهرانی ش) قابل نداره تهرانی